Alla inlägg den 30 november 2011

Av Johanna - 30 november 2011 22:51

Så himlans kul att få gå å dansa. Men säg den glädjen som varar för evigt. Två terminer har vi gått på dansen, men nu är det stopp! Kommer inte att få möjlighet att dansa mer nu. Pengar styr allt och jag känner mig bara så J**LA less .

Det är skönt att få vara föräldraledig, men det är inte kul att inte få tjäna egna pengar.


Avskyr att vara beroende av någon annan. Det känns som om man blir omyndigförklarad på något vis. 

Här är nog inte rätt forum och skriva av sig, men just nu känns allting piss faktiskt. 


Längtar efter mina systrar, jag behöver er!!!!!! Med er kan jag verkligen prata om allt och jag vet att ni inte går in med kritikglasögon på er. 


Återkommer när jag kan vara lite mer positiv, kan inte låtsas att allt är bra och bara skriva glada saker. 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Johanna heter jag! Kallas mestadels Janna. 30 år har jag hunnit fylla. Jag bor med min sambo och mina två barn i Nacka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Mina systrar


Ovido - Quiz & Flashcards