Alla inlägg den 24 november 2011

Av Johanna - 24 november 2011 15:35

Testade att blogga tidigare, dvs några år sen.. Men det kändes ju inte riktigt so min grej. Nu kanske jag ger det en chans till. Det kan ju vara rätt skönt att skriva av sig ibland. Just nu sitter min lilla M i mitt knä och sover så sött. Han har fortfarande kvar hosta efter sin första riktiga förkylning. Han är nu 9.5 månader, så det känns ju skönt att han klarat sig så länge utan att bli sjuk. Storkillen, här får han kallas Stora M, fyllde 7 år igår. Jösses det känns alltid lite underligt på hans födelsedagar. Det blir liksom lite utav min dag också på något vis. 


Längtar till att börja på med julstöket, inte just städningen kanske, men julbaket. Vill baka julgodis, praliner och massa gått. Någon som har bra tips kanske kan/vill dela med sig =)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Johanna heter jag! Kallas mestadels Janna. 30 år har jag hunnit fylla. Jag bor med min sambo och mina två barn i Nacka.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Mina systrar


Ovido - Quiz & Flashcards